sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Procentaj de 100% la pariurile de vineri

Vineri, toate cele cinci ponturi date au iesit conform previziunilor mele. Heerenveen a invins pe Feyenoord cu 3-1, Livorno a batut doar cu 1-0, in vreme ce Hartlepool si Torquai au avut meciuri de MG 2-3!
Mai mult, Anderlecht a fost invinsa in mod surprinzator acasa cu 1-2 de catre Cercle, insa eu am mizat pe un Over 2 goluri, fapt ce m-a facut sa prind acest pariu, in conditiile in care sunt convins ca multi l-au pierdut, mizand pe victoria gazdelor!
Sper sa ne mearga la fel de bine in continuare!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Felicitari!! Nasol ca la Stanley cotele pt U2 erau asa de mici ca a trebuit sa mai pun un meci..care bineinteles ca nu a iesit..:(( Poate am mai mult noroc azi...Mult succes si tie...

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro