marți, 14 iulie 2009

Cateva propuneri "la vreme de criza"!

- Zurich - YB - U2 (1,50);
- Altach - Hartberg - U2 (1,50);
- Gratkorn - First - U2 (1,50);
- Admira - Lustenau - MG 2-3 (2,27);
- A. Lustenau - A. Vienna - MG 2-3 (2,27).

Un comentariu:

Hagi spunea...

din cate am vazut aici mi-am dat seama ca esti un parior profesionist.mie imi place sa pariez dar castig ff rar.aproape deloc desi in 80% din cazuri ma tradeaza numai un meci.as vrea sa imi dai niste sfaturi daca poti.mi-ar place mult sa invat cate ceva de la un profesionist.sau daca vrei sa imi niste ponturi cu niste meciuri din weekendul asta care dupa parerea ta is sigure.eu de obicei pun 5-6 meciuri pe bilet.daca imi zici si tu asa un bilet as vrea sa vad ce iese.eu pariez de obicei la pariloto si la stanleybet...sper sa primesti msj meu.eu iti multumesc de pe acuma si sper sa imi raspunzi la msj

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro