joi, 6 martie 2008

Cota de 5,5 prinsa miercuri la un singur meci!!!

Miercuri v-am prezentat 6 meciuri, sase optiuni pentru a paria. Din cele sase partide, am reusit sa "prind" 4! Mai mult, la unul dintre meciuri am prezis chiar scorul final: FC Porto - Shalke '04 - 1-0, cu o cota de 5,5. Sigur, era o varianta ce prezenta anumite riscuri, dar, in acelasi timp, se putea juca la aceasta intalnire un Under 3 sau, de ce nu?!, asa cum am pus chiar eu pe un bilet - MG 0-1! Un al doilea meci pe care l-am "prins" a fost cel dintre Salzburg si Wacker Tirol, la care spuneam ca ar "merge" o miza pe Handicap 1 (scor final 2-0!). De asemenea, am prevazut corect Real Madrid - AS Roma - Over 2, desi aveam cateva dubii aici, din cauza faptului ca "Galacticii" aveau nevoie de o victorie la un gol, respectiv 1-0, pentru a merge mai departe in L.C. Totusi, la scorul de 1-1, romanii au reusit sa incheie conturile cu un 2-1 pe final de partida. De asemenea, Liverpool a trecut usor de cei de la West Ham, cu 4-0.

Niciun comentariu:

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro