joi, 6 martie 2008

Golaniile facute de casele de pariuri I

Am stat si m-am gandit la ce ii foloseste unui om tipul de pariu intitulat "Milionar", de la Stanleybet. Asta e una dintre cele mai mari marlanii pe care am vazut-o pana acum! Englezii de la Stanley (sau poate or fi romanii?!) au decis sa bage "varianta" asta de pariu, pe care eu, personal, n-o recomand nimanui! In eventualitatea in care nimeresti 15 solisti (atentie!), vei castiga 1,5 miliarde de lei! In realitate, esti obligat sa joci 15 meciuri pe care le aleg ei si sa pui numai solisti pe biletul respectiv! Daca, insa, ai juca de capul tau 15 solisti pe un bilet, cu 3 lei, ai avea mult mai mult de castigat! Astfel, daca joci primele 5 partide pe care ti le impun cei de la Stanleybet si le prinzi, ei iti dau... 15 lei!!! Ha-ha-ha! La cotele alea (2,50, 3,30) care ies de obicei la meciurile lui Peste prajit pe care le pun ei, iti iese o suma de cal putin 2 ori mai mare. Adica, daca pui 3 lei si 5 meciuri (solisti de cota 1,80) pe un bilet, ai toate sansele sa iei peste 30 de lei! Si poti sa-ti alegi singurel meciurile, nu ti le impune nimeni! Si, atunci, care mai e rostul acestui tip de pariu?! De ce a mai fost bagat de casa de pariuri?! Va spun eu de ce! Pentru ca smecherasii de la Stanleybet isi subestimeaza clientii! Acum, cei care cad in "plasa" asta, o si merita, pentru ca nu gandesc! Pe data viitoare, cand vom discuta despre alte golanii ale caselor de pariuri din Romania!

Niciun comentariu:

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro