sâmbătă, 8 martie 2008

De ce nu am postat sambata

Doua sambete la rand am avut un procentaj destul de scazut in comparatie cu alte zile. Cine Joaca la pariuri stie foarte bine ce inseamna sa ai o superstitie. Astfel, sambata am decis sa nu postez nimic si am facut mai bine, pentru ca m-as fi inselat in ce priveste partidele din Bundesliga. Am pariat sambata pe Duisburg (Over 2), insa, desi la pauza era 1-1, echipa lui Niculescu, Tararache si Filipescu nu a reusit sa mai marcheze, scorul ramanand la fel ca la pauza. De asemenea, intalnirea dintre Caen si Lorient mi-a aparut ca fiind de Over 2, dar s-a incheiat cu scorul de 0-0. Asadar , ganditi-va ca ati "castigat", prin lipsa unor sugestii care v-ar fi facut, probabil, sa pierdeti. In orice caz, vor fi mai multe sugestii pentru duminica, asa ca nu va speriati! Tin aproape!

Niciun comentariu:

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro