joi, 3 aprilie 2008

I told you so! (Mesaj pentru Razvan & Dany!)

Deivid a fost inger si demon aseara!


(Poza luata de pe www.uefa.com!)
Miercuri seara, inainte de inceperea meciurilor din LC, doi prieteni mi-au aratat biletele pe care le jucasera si care aveau si meciurile din Liga. Ambii mizasera pe 2 sau, respectiv, X2 la meciul Fenerbahçe - Chelsea. M-am contrazis miercuri cu toata lumea in ce priveste acea intalnire... Toti mi-au zis ca nu are cum sa iasa 1 acel meci... Si eu am tinut-o pe-a mea: "Bate Fenerbahçe!" Nimeni nu m-a crezut!
Banii nu aduc totul... Banii pot cumpara talente, pot cumpara antrenori, pot cumpara cele mai bune echipamente, dar Abramovich va trebui sa cumpere trofeul Ligii Campionilor anul asta, daca vrea sa-l vada de aproape!
Nu exista nicio sansa ca echipa londoneza sa ia LC! Nu anul asta! Nu stiu daca vor trece de turcii de la Fener in retur...
Cu o luna-doua in urma, spuneam ca ori Fener, ori Olympiakos vor ajunge in semifinale. Grecii au iesit din scena, au ramas turcii. Vom vedea... Insa nu mizati in retur pe 1 solist!
Prietenii stiu de ce!

Niciun comentariu:

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro