luni, 7 aprilie 2008

Procentaj de reusita de 100% sambata si de 75% duminica!

La meciurile pe care vi le-am propus sambata trecuta, sapte la numar, toate pronosticurile au fost corecte, astfel procentajul de reusita fiind de 100%.
In acelasi timp, dintre cele 15 propuneri pentru duminica, 11 au fost corecte, ducand la un procentaj de reusita de 75%.
Totodata, cotele pe care le aveau meciurile propuse erau destul de consistente, iar, la o alegere corecta a catorva dintre aceste partide, suma castigata putea fi una "frumusica" pentru orice parior dispus sa investeasca macar 10 lei noi.
Stati pe aproape! Urmeaza propunerile pentru luni!

Un comentariu:

Anonim spunea...

foarte tare, acuma am vazut si eu site`ul....si chiar mi`au placut meciurile propuse, la unele dintre ele chiar nu m`ash fi gandit...Sper sa mai facetzi asemenea pronosticuri ..

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro