vineri, 11 aprilie 2008

Le multumesc celor care imi apreciaza munca

De-a lungul timpului, de cand am decis sa fac acest blog, am primit o serie de comentarii laudative. Ma bucur ca munca mea este apreciata si cine crede ca nu e "munca" tot ceea ce fac aici ar trebui sa incerce sa prezica niste rezultate, din curiozitate, pentru a vedea cam cate ii "ies"!
In orice caz, ma bucur ca sunt oameni care ma apreciaza, apreciaza ceea ce fac si sper sa ii ajut in continuare "sa produca" bani!
Din pacate, exista zile si zile! Nu intotdeauna procentajul de reusita este de 80%-100%, insa, spre deosebire de alte site-uri de acest gen, eu zic ca am o oferta destul de diversificata, larga si un procentaj de reusita destul de multumitor...
In fine, cine poate spune ca a prezis de doua ori in cinci zile vreo 15 meciuri si ca i-au iesit toate?! Gata cu lauda de sine! Repet: ma bucur ca pot fi de ajutor!

2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare ceea ce faci tu:D...ar fi fain sa dai si de fiecare data si 2-3 meciuri care zici tu ca sunt sigure ... ca vad ca le ai cu preditiile

Anonim spunea...

Din puctul meu de vedere meciuri sigure nu sunt..mingea e rotunda..si chiar cateodata culmea cotele cele mai mici nu ies..
Oricum ma bazez pe pariurile tale..le urmaresc...si le adaug pe linga cele puse de mine...
De multe ori meciurile alese de mine coincid cu ale tale...
Succes la cat mai multe meciuri care sa iasa asa cum vrem...:))

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro