sâmbătă, 12 aprilie 2008

Procentaj de 85% la pronosticurile de vineri!

Dintre cele sase meciuri propuse pentru vineri, doar unul a fost "ratat", respectiv Besiktas - Oftasspor - scor 0-1 (mizasem pe un Over 2). Din pacate gazdele au fost infrante acasa de o echipa destul de slaba. Oaspetii si-au facut datoria, marcand, insa cei de la Besiktas nu au reusit sa marcheze... In schimb, celelalte cinci partide au "iesit" asa cum prezisesem - exceptie facand meciul Nurnberg - Wolfsburg, care a fost intrerupt din cauza ploii la scorul de 1-0 pentru gazde si cu o repriza de jucat. In orice caz, il consider un meci "prins", in conditiile in care cota data de casele de pariuri este de 1.
In acelasi timp, sambata pot afirma ca a fost o zi "de groaza" pentru pariori, cu surprize cam in toate campionatele in ce priveste numarul de goluri marcate. Majoritatea partidelor pe care am mizat eu un Over 2 au iesit de 2 goluri, vezi cazul lui Bochum de exemplu (1-1 cu Hannover)! Ma rog, a fost o zi mai slaba in ce ma priveste, cu un procentaj destul de slab.
Sper sa ma revansez duminica pentru cei care imi urmaresc blogul!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Noroc de tine ca ai zis ca Nurnberg s-a amanat..mam apucat sa scotocesc prin gunoi dupa bilet...:)) lam gasit...am avut dreptate cu besiktas..azi nici mie nu mio iesit nimc..iara am pierdut la un meci...sa ai o seara buna...

Anonim spunea...

eu am o mare curiozitate,te urmaresc de ceva vreme dar tot nu am reusit sa-mi dau seama la ce casa de pariuri joci unde se ofera cote urisase pt over 2 care in mod normal nu este mai mare de 1,4-1,5 dac nu te deranjeza poate -mi raspunzi.
mc

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro