duminică, 13 aprilie 2008

Noi pronosticuri pentru duminica

- Real - Murcia - H1-1 (1,66) - scor 1-0 - eronat.
- Sporting - Leixoes - H1-1 (1,80) - scor 2-0 - CORECT!
- Udinese - Roma - Over 2 (1,89) - scor 1-3 - CORECT!
- Willem - Feyenoord - Over 3 (2,11) - scor 3-1 - CORECT!
- Groningen - Ajax - Over 3 (2,11) - AMANAT!
- Sparta - Heerenveen - Over 3 (2,18) - scor 4-2 - CORECT!
- Anderlecht - Germinal - 1 (1,50) - scor 2-0 - CORECT!

P.S.: Mesaj pt anonimu': 1. Daca te uitai atent pe ce am scris eu, vedeai ca nimic nu e "sigur". 2. Pun mai multe meciuri ca sa aiba lumea de unde alege, nu e musai sa le pui pe toate pe care le afisez eu! 3. Au fost zile in care am pus 15 meciuri si au iesit 11-13 dintre ele! 4. Asta nu e ca alte bloguri, in care ti se dau 2 meciuri si lumea se lauda apoi cu un procentaj de 100%! Mi se pare aberant! 5. Dau meciuri de Over 2 sau Under 3 pentru ca mi se par mai realiste in ce priveste marja de eroare. Ies destule surprize ca rezultat final, dar ca numar de goluri... mai rar!

Niciun comentariu:

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro