duminică, 13 aprilie 2008

Trebuie sa primesc o bere! (vorba unui prieten!)

Cineva (il stiu doar dupa nick - "za") mi-a scris faptul ca a jucat un bilet vineri, in care a evitat sa puna Besiktas - Over 2! Ulterior, dupa cea din urma postare, am aflat ca nu stia ca Nurnberg - Wolfsburg fusese amanat si crezuse ca pierduse biletul de vineri, in care pusese tot ce afisasem eu pe blog (exceptie - Besiktas!). Astfel, a aflat de-abia de pe blogul meu ca, de fapt, nu pierduse biletul in cauza! Deci: trebuie sa primesc o bere! :)))))
In alta ordine de idei, un "anonim" ma intreaba ironic de unde iau eu cotele "atat de mari" la Over 2 de la meciuri care, "in mod normal, au cote de 1,4". In general ma ghidez dupa Astra si Stanleybet, cele doua agentii mai importante din Iasi, care au cote apropiate. Iar, pentru cunostinta generala, cotele sunt reale! Daca se schimba dupa cateva ore, nu mai este vina mea! In orice caz, eu JOC ceea ce pun pe blog sau macar o mare parte dintre meciurile respective, iar, de multe ori, iau cotele direct de pe biletele pe care le pun, asa ca nu inteleg de ce e nevoie de ironie intr-o chestie reala. Nu stiu ce meciuri a vazut "anonimul" ca sunt de 1,4 cota, dar ma indoiesc de faptul ca majoritatea sunt asa... Repet: e posibil ca aceste cote sa se modifice, in functie de casa de pariuri.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nush cat de sigure au fost acele pariuri "sigure" :))...
Si app...de ce majoritatea pronosticurilor tale sunt cu sub sau peste 2,5 goluri?...si d c mai tot timpu te orientezi in meciurile de liga inferioara din anglia?
O sugestie ar fi sa dai mai putine meciuri, dar mult mai sigure, decat sa dai multe meciuri, si nici jumatate sa nu iasa:))

Anonim spunea...

Daca te uiti putin la rezultatele de smabata din ligile inferioare ai sa vezi ca la Championship, Liga 1 si chiar 2 ies f multe meciuri 2-3 goluri iar la ligile mai inferioare ies multe meciuri over 2,5

Anonim spunea...

hey calm ,nu te-am acuzat de nimik doamne iartama nici prin cap nu mi-a trecut si nu stiu unde ai sesizat tu ironia daca a semanat a ironie imi cer scuze ,am intrebat pt ca jukand pe net de ceva vreme cota on -line dacas o sa te uiti o sa vezi ca la over 2 este de 1.4 -1,5 pt ca la scor 1-1 .2-0,0-2 iti dau banii inapoi de asta ma miram de cota mare la over 2 ,nu am stiut ca la agentiile terestre este over 2.5
scriu ca anonim din simplu moptiv pt ca nu ma pot loga cu amartul asta de google cont am incercat in 100 de feluri imi fac cont si cand sa ma loghez nimik.INCA odata repet calm si succes in continuAre ca faci treaba buna

bettips spunea...

:)) vez ca nu e prea indicat sa joci la casele online
am vazut multi care pariau 100 de lei ca si cum ar fi fost 10 lei - nu neaparat din greseala, dar una e sa dai efectiv banii aia din mana ta in mana altuia si alta e sa tastezi 100! plus ca poti falimenta f. repede pe casele online, pentru ca pariezi din instinct si sub impresia de moment. e mai indicat sa pariezi la casele normale, decat online.

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro