miercuri, 2 aprilie 2008

Mutu vrea sa castige Cupa UEFA


(Poza luata de pe www.uefa.com!)
Atacantul roman al formatiei italiene Fiorentina, Adrian Mutu, a declarat miercuri ca toti jucatorii echipei isi doresc foarte mult sa castige Cupa UEFA, pentru ca acesta este cel mai important vis al suporterilor. „Eu sunt important pentru meciul de maine?! Imi face placere sa stiu ca fanii au aceasta parere! E un lucru care ma face mai responsabil si voi face tot posibilul sa ajut echipa sa evolueze cat mai bine. Vrem sa continuam evolutiile bune din campionat si sa avansam in ambele competitii!“, a spus Mutu.
Atacantul a afirmat ca vrea ca, in meciul cu PSV Eindhoven, toti jucatorii echipei italiene sa fie concentrati si motivati in obtinerea victoriei, pentru ca numai asa putem reusi un rezultat bun. „Toti colegii mei au suferit dupa esecul din ultima etapa, mai ales ca am controlat meciul, dar, acum, ne gandim numai la meciul din Cupa UEFA, care este o noua provocare! Calificarea pana in finala?! Trebuie sa credem cu adevarat, cred ca experienta este importanta, dar la fel si talentul!“, a precizat romanul.

Niciun comentariu:

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro