miercuri, 20 februarie 2008

Liga - completare

Mi s-a adus la cunostinta faptul ca multe site-uri dau la Lyon cu Manchester Utd. mai mult de 2 goluri, fapt care nu este imposibil, insa eu am mizat astazi pe un Under 3, sincer mai mult cu sufletul, decat cu mintea. In acelasi timp, unele site-uri dau la Arsenal Under 3, eu mizand exact invers, pe un Over 2. Nici aici nu e imposibil sa nu se marcheze 3 goluri! Insa vin spun: pariurile reprezinta o combinatie de statistica, informatii complete, noroc si inspiratie. Am vazut meciuri in care au fost 20 de ocazii mari, dar s-au terminat 0-0 sau 1-0. La fel cum am vazut meciuri in care au fost 2 ocazii si jumatate si s-au dat 3 goluri. Atentie! Sfaturile pe care le dau eu vin din ceea ce gandesc si simt, dar mai ales din ceea ce cred. Nu trebuie luate ca litera de lege! Eu asa am simtit ca se vor termina aceste patru partide, asa am scris! In orice caz, daca aveti mai multa inspiratie, mizati pe ceea ce credeti!
P.S.: Statistic vorbind, Lyon - Manchester ar trebui sa fie un meci de Over 2, iar Arsenal - la fel. Inspiratia mea mi-a spus ca, totusi, atat Lyon, cat si Manchester nu mai reprezinta aceleasi echipe ca acum doi-trei ani in urma, asa ca am mers pe un Under 3.
http://www.42000euromonthly.com/ liliana stancu millionaire

Niciun comentariu:

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro