sâmbătă, 23 februarie 2008

Rezultatele de vineri

La meciul Dinamo Bucuresti – Ceahlaul Piatra Neamt am propus 1 (cota 1,25 – cu un grad relativ scazut de risc). Partida s-a terminat amical, cu un 2-1 pentru “alb-rosii”. In acelasi timp, la Swansea cu Luton am prezis un 1 (cota 1,30 – grad scazut de risc). Totusi, nu a fost Over 2, meciul incheindu-se cu doar 1-0.

Korona Kielce cu Wisla Cracovia s-a incheiat doar 1-1, infirmind predictia mea de Over 2 (cota 1,89), dar in dreptul careia treceam vineri “un grad ridicat de risc”.

Bochum a reusit sa o invinga pe Hannover cu 2-1, confirmind previziunea de Over 2 (cota 1,67, cu un grad scazut de risc).

La Mainz – CZ Jena, am propus un Over 2 (cota 1,66 – grad scazut de risc), lucru care s-a si intimplat, intilnirea incheindu-se cu scorul de 2-2.

De asemenea, Sparta Rotterdam – Utrecht a fost un meci de Over 2 (cota 1,51 – grad scazut de risc). Sparta a reusit, in mod oarecum surprinzator, sa invinga oaspetii de vineri cu 2-1.

Singura partida al carei rezultat nu l-am prevazut (din motive pur obiective!) a fost cea dintre FC Köln si 1860 München, incheiata 0-0, dupa ce, inca din prima repriza, gazdele au ramas in 10 oameni, dupa o eliminare. In mod logic cei de la FC Köln au preferat un punct, in locul niciunuia!

– Dinamo – Ceahlaul – 1 – 2-1 (1,25);

SwanseaLuton – 1 – 1-0 (1,30);

BochumHannover – Over 2 – 2-1 (1,67);

Mainz – CZ Jena – Over 2 – 2-2 (1,66);

Sparta RotterdamUtrecht – Over 2 – 2-1 (1,51).

La aceste cinci meciuri propuse, cota finala era de 6,8. Astfel, cu 10 lei noi, un parior care miza pe aceste partide ar fi luat 68 de lei noi, cu un profit de 5,8 lei noi.

Niciun comentariu:

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro