joi, 28 februarie 2008

Procentaj de reusita de 100% la pronosticurile de miercuri!

Va propuneam miercuri, pentru inceput, partida Salzburg – Altach – Over 2 goluri, cu o cota de 1,69. Acest meci s-a incheiat cu scorulde 4-0. In acelasi timp, va prezentam ca un posibil pariu meciuldintre Gretna si Kilmarnock – tot Over 2 goluri (cota 1,69), care deja de la pauza era 3-0! In Il Calcio, am ales drept meci de Over 2 goluri intalnirea dintre Atalanta si Sampdoria, cu o cota de 1,89. Scorul final a fost de 4-1, inca din prima repriza indeplinindu-se prezicerea mea (in minutul 45 era deja 3-1!).
In partida din Cupa Belgiei dintre Gent si Kortrijk era 2-0 la pauza. Eu propuneam miercuri un Over 2 (cota 1,63) si la acest meci, care s-a incheiat cu scorul de 3-0.
O alta disputa pe care am vazut-o ca fiind de cel putin trei goluri a fost cea dintre Celtic Glasgow si echipa lui marius Niculaie, Inverness Caledonian (cota 1,63). Partida s-a incheiat scorul de cu 2-1!
In fine, la intalnirea dintre Lazio si Reggina am prevazut un 1 solist (cota 1,57), chiar daca oaspetii reusisera imposibilul cu doar o etapa in urma, cand reusisera sa o invinga cu 2-1 pe “Batrana Doamna”, Juventus. Lazio a condus din minutul 45 cu 1-0 si asa s-a si incheiat partida!
Asadar, un procentaj de reusita de 100%! La o cota finala de 22,51, cu o investitie de 10 lei, un parior ar fi castigat 225,1 lei noi, adica 2,25 milioane de lei vechi! Nu-i rau, mai ales dupa cateva zile in care meciurile de fotbal au luat-o razna, iesind fix anapoda decat ar fi trebuit sa iasa!

Niciun comentariu:

ClickLink.ro

Despre mine

Iasi, Iasi, Romania
Parior constant, peste 12 ani de experienta in acest "domeniu". Am o medie de reusita la pronosticuri de aproximativ 75%.
ClickLink.ro